Podsumowanie 2017 Roku

Poniedziałek, 1 stycznia 2018 · dodano: 04.01.2018 | Komentarze 2

Czwarty pełny rowerowy rok za mną. Kilometrów znów mniej niż w roku ubiegłym, ale radość z jazdy nadal jest duża. Styczeń i luty to krótkie trasy z przedziału 20 - 50 km. Konkretne kręcenie zaczęło się w marcu gdzie udało się pokonać dwa dystanse po sto kilometrów. Pierwszy będący przygotowaniem do EDK i trasa ku Chwale Powstańców Wlkp. Kwiecień to przede wszystkim wyzwanie nie rowerowe czyli Ekstremalna Droga Krzyżowa. Maj był moim najlepszym miesiącem. Zaliczyłem 14 tripów co łącznie dało 732, 8 km. Na uwagę zasługują dwie super trasy: Śladem Średzkiej Kolei Powiatowej - chyba mój najbardziej merytoryczny wpis ever oraz Wybrzeżem z Trójmiasta przez Puck na Hel i z powrotem. Następnie nastał mega słaby czerwiec gdzie wykręciłem 331 km i jedyną trasa godna uwagi jest wypad do WPN-u. Lipiec Zaczyna się z grubej rury tripem do Piechcina z ekipą Bikestats. Podczas tej wyrypy wykręciłem najdłuższy dystans minionym roku: 220 km! Pod koniec Lipca po ponad dwa i pół letniej przerwie odwiedziłem na rowerze browar. Wybór padł na browar Jan Olbracht w przepięknym Toruniu. Idąc za ciosem w sierpniu miała być kolejna piwna wyprawa. Do Zielonej Góry dotarłem, ale browar był zamknięty... Wrzesień minął mi pod znakiem nie rowerowego urlopu Krakowsko - Zakopiańskiego przez co nakręciłem jedynie 351 km. Październik też był słaby, ale cieszy chociażby moja najdłuższa jesienna wyprawa w historii. Podczas niej Odwiedziłem Browar Haust w Zielonej Górze. Listopad to najgorszy miesiąc w roku - do zapomnienia. Grudzień to kolejna piwna turystyka rowerowa. Odwiedziłem prawdziwy rzemieślniczy browar Gzub z Annopola oraz rozpocząłem nową serię tras pt. Foto Story.

Najbardziej udane wyprawy 2017 roku:

Czas aktywności: 182 godziny 25 minut
Średnia prędkość: 21,42 km/h
Liczba aktywności: 83
Najwięcej w miesiącu: 732,8 km (maj)
Najdłuższa wycieczka sezonu: 220,47 km (Piechcin z Ekipą BS)
Średni dystans na dzień rowerowy: 47,08 km

do 200 km: 4
do 250 km: 1
do 300 km: 0

Plany na 2018 rok: Jeździć ile się da :-) Tak po prostu. Nie jestem w stanie określić sumy kilometrów jaką mógłbym pokonać, dlatego chcę się cieszyć każdym kilometrem. Na pewno będę kontynuował Piwna Turystykę Rowerową oraz Burger Tour. Na pewno chce poznać nowych ludzi i pojechać rowerem nad morze.
Najpierw dom i rodzina później rower.