Jezioro Średzkie

Poniedziałek, 19 czerwca 2017 · dodano: 03.07.2017 | Komentarze 2

Przed wylotem do Grecji pojechałem do Środy Wlkp. załatwić ostatnie formalności typu wymiana waluty, baterie do aparatu i wizyta u zaufanego fryziera;-) A jak wizyta w mieście mojego urodzenia to również objazd tutejszego jeziora:-)

Ps. W Jarosławcu udało mi się odnaleźć Tablicę upamiętniającą Ugodę z 11 IV 1848 roku zawartą podczas Powstania Wielkopolskiego między Komitetem Narodowym w Poznaniu a dowodzącym wojskami pruskimi w Wielkopolsce gen. W. Willisenem. Więcej o powstaniu pisałem tutaj

Zbożowa Dróżka
Średzkie Małże © rolnik90

Kategoria do 50 km

grigor86
| 19:47 poniedziałek, 3 lipca 2017 | linkuj Uwielbiam takie drogi jak na 1 zdjęciu :-) A nad Jeziorem Średzkim byłem po raz pierwszy w tym roku z Anią. Przedtem nawet nie wiedziałem, że w Środzie jest jakiekolwiek jezioro - a tam proszę - nie dość, że spore, to w dodatku jest dookoła piękna droga rowerowa :-)
| 18:04 poniedziałek, 3 lipca 2017 | linkuj Z tymi małżami ciekawostka - nie wiedziałem, że w wielkopolskich jeziorach występują.

Udanego wypoczynu w tej Grecji. Testuj tamtejsze browary :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eszcz