Naładować Akumulatory

Poniedziałek, 30 stycznia 2017 · dodano: 07.02.2017 | Komentarze 5

Poniedziałek + popołudniówki + nadgodziny = MASAKRA

Zaczynam pracę o 14. Pracuje do północy. W domu jestem około godz. 00,30.
Rozmawiam z żoną, idę się kąpać. W łóżku jestem po pierwszej w nocy.
Śpię do 9, następnie toaleta, śniadanie i robi się 10.
O 12 robię obiad tak by o 13 go zjeść. O 13, 30 wychodzę do pracy.
13, 50 jestem w pracy - przebieram się. O 14 koło się zamyka.
Tak będzie wyglądać cały mój tydzień:-(

Mam tylko dwie godziny dla siebie. Przed tym ciężkim tygodniem trzeba naładować akumulatory. Obieram kurs na Kostrzyn. Dawno mnie tu nie było. Jadę m. in. przez Czerlejno gdzie stoi drewniany Kościół Najświętszej Maryi Panny Wniebowziętej. W samym KST wbijam na rynek i cmentarz by pomodlić się nad grobami powstańców wielkopolskich. Drogę powrotną obieram przez Siekierki gdzie również stoi drewniany Kościół tym razem pw Św. Jadwigi. Pogoda była świetna, jechało się dobrze. Cztery dyszki pękły, akumulatory naładowane:-)

Fotki:
Lis Schrödingera
Lis Schrödingera © rolnik90
Najświętszej Maryi Panny Wniebowziętej w Czerlejnie
Kościół Najświętszej Maryi Panny Wniebowziętej w Czerlejnie © rolnik90
Pomnik Rozstrzelanych przez Niemców w 1939 Roku
Pomnik rozstrzelanych mieszkańców Kostrzyna i okolic przez Niemców w 1939 Roku © rolnik90
Kościół św. Jadwigi w Siekierkach
Kościół św. Jadwigi w Siekierkach © rolnik90

Kategoria do 50 km, Kościoły

anka88
| 11:08 środa, 8 lutego 2017 | linkuj Lisek ładne ma futerko :)
anetkas
| 21:18 wtorek, 7 lutego 2017 | linkuj Pomysl sobie co by było gdybyś już o 12 musiał iść do pracy i ciesz się, że masz tak blisko. Ja swego czasu na 18:30 wykezdzalam z domu o 15:50. To bylo dopiero. Więc nie narzekaj:)
| 21:14 wtorek, 7 lutego 2017 | linkuj Ta fota lisa z takiej odległości kosmiczna. Skoro tak się dał podejść to duże prawdopodobieństwo, że był chory (wścieklizna)?

Kościół w Siekierkach jest ciężki rano do sfotografowania, bo wredne słońce zawsze jest z tyłu. Widzę, że Tobie się udało :)
rolnik90
| 19:25 wtorek, 7 lutego 2017 | linkuj Lis Schrodingera ponieważ robiąc mu zdjęcie wydawało mi się, że jest martwy. Okazało się, że żyje. Podniósł głowę i oto tak mi zapozował ;-)
grigor86
| 18:56 wtorek, 7 lutego 2017 | linkuj Współczuję planu tygodniowego :-( Ps. O co chodzi z tym lisem?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzieu