Poznańskie Okolice

Wtorek, 31 stycznia 2017 · dodano: 08.02.2017 | Komentarze 4

Kurdę pospałem sobie dłużej, ale "chwilę" na rower znalazłem. Kręciłem dziś po peryferiach poznania. Na jednej z ulic zauważyłem wiązankę wypisana farbą w szpraju. Była ona skierowana w stronę Pana Kaczyńskiego i jego partię. Tak bogate słownictwo ostatni raz widziałem w filmie Psy w reżyserii Władysława Pasikowskiego. Nie nadaje się to do przytoczenia;-) A zdjęcie poniżej to tylko część popisów wybitnego jezykoznawcy graficiarza.

Nie chcę opisywać dokładnie gdzie byłem. Mam w planach pewien projekt. W skrócie: uwarzę ciekawe piwo, dodam do niego etykietę z interesującą postacią i przejadę się rowerem w miejsca związane z ową postacią. Dziś to było tylko małe rozeznanie;-)
PozdRower.

Lud Przemówił;-)
Lud Przemówił;-) © rolnik90
Przydrożny Krzyż
Przydrożny Krzyż © rolnik90

Kategoria do 50 km

rolnik90
| 17:03 czwartek, 9 lutego 2017 | linkuj Jurek57 - Lód raz przemuwił i nich już tego nie robi;-)

Trollking - szlak polityczny odpada, nie profanujmy tak fajnego miejsca jakim jest Bikestats. A piwko dla chętnych na pewno się znajdzie ;-)

maniek1981 - o otwarciu własnego browaru myślę od dawna ;-) Może jak wygram jakiś konkurs piwowarski to da mi to kopa do działania.
maniek1981
| 22:51 środa, 8 lutego 2017 | linkuj Chłopie z taką pasją, to nic tylko browara otwieraj :D Oczywiście w sensie zakładu produkcyjnego :D
| 21:57 środa, 8 lutego 2017 | linkuj Trzeba było całość pyknąć i zacząć zbierać zdjęcia do szlaku politycznego :)

Czekam na to inspirowane piwko, ciekawe o co kaman. Jakby nie było chętnych do wypicia tego co w butelce to ja się zgłaszam na ochotnika :)
Jurek57
| 17:59 środa, 8 lutego 2017 | linkuj Powinno być , Lód przemuwił ! Teraz to logiczne ! :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa chorz