Burger Tour - Family Stęszew & WPN & Po Piwko #3/2016 & Praca;-)

Czwartek, 5 maja 2016 · dodano: 11.05.2016 | Komentarze 5

Kilka wypraw w jednej:-) Celem głównym był Burger Tour, a że droga do Stęszewa wiedzie przez WPN wyszedł mi zacny trip;-) Najpierw po raz pierwszy w tym roku na rano rowerem do pracy. 8 godzin na szczęście minęło szybko. Po pracy od razu myk do WPN-u. Tam zaliczyłem to co najfajniejsze czyli singiel przy Góreckim i singiel przy Dymaczewskim. Do pełni szczęścia zabrakło pokonania słynnych hopek zwanych również sinusojdami;-) Kolejność miała być odwrotna najpierw obiad później jeżdżenie (spalanie kalorii), wyszło inaczej. Na burgery udałem się do trzeciego już lokalu którego właścicielem jest mój ziomal Jafo czyli do Restauracji i Pizzeri Family. Mieści się ona na ul. Dworcowej 8. Dominuje w nim biel, najważniejsze, że jest schludnie i czysto. Na zamówienie czekałem coś około 13 minut. Na pierwszy ogień poszedł burger grecki w którym znajdziemy: świetną wypiekaną bułkę, dobrej jakości wołowinę 150 g, sałatę lodową, ser feta, pomidora, ogórek, oraz sos tzatziki. Można zapytać czego się obawiałem? Wszystkiego! Na szczęście bułki i mięso pochodzą z tego samego źródła co w innych lokalach należących do Jafa. A są one pierwsza klasa. Ser obawiałem się, że będzie tanią słoną podróbą, tak nie było:-) i sos tzatziki z kawałkami górka taki jak lubię najbardziej. Wszytko współgrało ze sobą idealnie. Jedyne do czego mogę się przyczepić to do sałaty. Dostałem jeden cały liść. Zdecydowanie lepiej wygląda sałata posiekana w paski. Drugi zamówiony burgs to BBQ, w który znajdziemy: świetną wypiekaną bułkę, dobrej jakości wołowinę 150 g, sałatę lodową, ser cheddar, bekon, pomidora, ogórek oraz sosy musztardowy i barbecue. Tutaj również wszytko wysokiej klasy. Jedynie bardziej zgrilował bym bekon. Nie od dziś wiadomo, że najlepszy jest chrupiący;-) Reszta składników bez zarzutu. Polecam ten lokal, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Prócz burgerów w menu są również: pizza, shoarma, zupy, sałatki, dania główne, makarony, przystawki, desery i inne. By jeszcze bardziej dogodzić mojemu już nie małemu "maćkowi" udałem się do Sklepu monopolowego Butelka znajdującego się tuż obok restauracji. A tam wybór piwa rzemieślniczego/craftowego jakiego nie powstydził by się Poznań! Wybór był naprawdę ogromny, tyle zajebistości w lokalnym sklepie się nie spodziewałem. Kolejne piwne miejsce na mapie WLKP które polecam każdemu (nie tylko beer geekom) Powrót do domu nastąpił wariantem najkrótszym czyli przez Górkę, Pożegowo, Rogalinek, Kubalin, Dzaszewice, Gądki i Robakowo. Tym sposobem uzyskałem pierwsze w tym roku 100 km w dzień roboczy. Yeach:-)

Aleja Kasztanowa Sypniewo
Aleja Kasztanowa Sypniewo © rolnik90
Ścieżka piesza przy Góreckim
Ścieżka piesza przy Góreckim © rolnik90
Jezioro Góreckie WPN
Jezioro Góreckie WPN © rolnik90
Singielek
Singielek © rolnik90
W WPN jak zawsze jest git
W WPN jak zawsze jest git © rolnik90
Dr IPA - Genialne Piwo!
Dr IPA - Genialne Piwo! © rolnik90

rmk
| 16:09 sobota, 14 maja 2016 | linkuj Apropo sałaty - jej się nie sieka tylko powinno się ją rwać :)
| 22:55 piątek, 13 maja 2016 | linkuj Gofra chętnie :) wegetarianinem jestem od kilkunastu lat, za moich czasów wegan palono na stosie, więc nie próbowałem i już chyba nie zacznę. Dobrze, że choć browary nie są na mięsie :)
rolnik90
| 09:22 piątek, 13 maja 2016 | linkuj Tomek - falafele to nie wiem, ale jeśli nie jesteś weganinem to zawsze możesz zamówić se gofra;-)
Mariusz - nigdy nie ograniczałem się do jednej pasji:-)
maniek1981
| 22:24 czwartek, 12 maja 2016 | linkuj Stwierdzam, że masz stanowczo za dobrze... burgery, browary, itp :D
| 20:13 środa, 11 maja 2016 | linkuj A czy falafele też dotarły już do Stęszewa? :)

Stówki gratuluję. Piwko zapamiętam i nie omieszkam spróbować skoro polecasz jako ekspert.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edyni