Puszcza Zielonka

Środa, 26 sierpnia 2015 · dodano: 02.09.2015 | Komentarze 8

Gdy Rolnik w weekend za dużo nie pojeździ to wiedz, że czegoś mu brakuje;-) Więc w poniedziałek zostałem w pracy dwie godziny dłużej, by w środę skończyć już o 12:-) W domu zjadłem dużą pizze i w przeciwieństwie do Grigora nic mnie po niej nie bolało:-) Długo się nie namyślałem gdzie jechać. Wybrałem Puszczę Zielonkę którą znam słabo i której ciągle jest mi mało. Na początek asfalt z KRZ przez Swarzędz, aż do Mielna. Niestety innej krótszej drogi nie ma, więc na same dojazdy straciłem 50 km. Puszcza przywitała mnie tablicą i słynna tarką. Szosowcy nie wiedzą co to znaczy jazda po czymś takim.
Dzień był upalny, jazda po piachu dawała się mocno we znaki. Zaliczyłem kilka jeziorek, sporo lasu, rezerwaty przyrody i przede wszystkim dużo jazdy w terenie:-) Z Parku Krajobrazowego udałem się do Wronczyna zobaczyć tutejsze jeziora w których zdziwiła mnie czystość wody. Następnie z Pobiedzisk udałem się do Kapalicy w poszukiwaniu ostatnich dwóch jezior w PK Promno, których jeszcze nie widziałem. Jezioro Grzybionek odnalazłem bez problemu, ale j. Kazanie jest wokół porośnięte bujnymi krzakami i rowerem nie da się do niego dojechać. Do domu wróciłem przez Kociałkową Górkę, Iwno i wzdłuż drogi S5. Lubie takie tripy w środku tygodnia, oby więcej takich;-) Pozdro

Trasa: KRZ - Tulce - Garby - Zalasewo - Swarzędz - Gruszczyn - Kobylnica - Wierzonka - Mielno - Ludwikowo - Tuczno - Stęszewko - Dąbrówka Kościelna - Zielonka - Dąbrówka Kościelna - Turostówko - Bednary - Wronczynek - Wronczyn - Złotniczki - Nadrożno - Pobiedziska - Kapalica - Kociałkowa Górka - Chorzałki - Iwno - Libartowo - Strumiany - Trzek - Kleszczewo - Nagradowice - KRZ

Puszcza Zielonka Wita
Puszcza Zielonka Wita © rolnik90
Tarka, wiecie co to znaczy?
Tarka, Wiecie co to znaczy? © rolnik90
Rolnik w Puszczy
Rolnik w Puszczy © rolnik90
Sanktuarium Wniebowziętej Najświętszej Marii Panny
Sanktuarium Wniebowziętej Najświętszej Marii Panny w Dąbrówce Kościelnej © rolnik90
Pasterz
Prawie już zaszło © rolnik90

Kategoria do 150 km

rolnik90
| 07:46 czwartek, 3 września 2015 | linkuj Dzięki Zygmunt/Marcin za tą podpowiedz, masz u mnie piwo;-)
z3waza
| 20:34 środa, 2 września 2015 | linkuj W Pobiedziskach nie w Pobiedzisku - mówi to pobiedziszczanin z wyboru ;). A do Grzybionka i Kazania można dojechać od strony Zbierkowa a nie Kapalicy - długo tego dojścia szukałem aż odkryłem fantastyczny odcinek do trenowania interwałów który nazwałem na swoją cześć Oesem Z3Wazy, to jest to: https://www.strava.com/segments/8273150
rolnik90
| 18:39 środa, 2 września 2015 | linkuj Jak się ma górala to się lata po piasku;-) foto nr 19, taki piach, że rower sam stoi bez nóżki.
Od tarki ręce drgają i weź się później normalnie wysikaj ;-)
rmk
| 18:15 środa, 2 września 2015 | linkuj A wiesz co to znaczy jechać po takiej tarce kilkanaście kilometrów? Ręce mimowolnie później drgają jak po całym dniu pracy młotem pneumatycznym ;))
lipciu71
| 17:20 środa, 2 września 2015 | linkuj Jak się ma górala to się lata po puszczach hehe.
| 16:39 środa, 2 września 2015 | linkuj Oj, NIEKTÓRZY szosowcy mają drgawki na myśl o drodze "od Wierzonki w jakimkolwiek kierunku" :) tam bez zapasu szprych udawać się nie należy :)

Ale skoro ma się górala to... fajne wycieczki wychodzą. Gratki!
bobiko
| 14:59 środa, 2 września 2015 | linkuj Oj dawno nie byłem w tych okolicach :)
lipciu71
| 11:39 środa, 2 września 2015 | linkuj Niektórzy szosowcy dobrze wiedzą co znaczy tarka. A TA tarka na TEJ właśnie drodze do dzisiaj powoduje u mnie drgawki. Tamten dojazd do puszczy został przez mój mózg skutecznie usunięty jako zdatny do poruszania się ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd