#Po Piwko

Poniedziałek, 24 sierpnia 2015 · dodano: 25.08.2015 | Komentarze 5

Yo. Jeszcze nigdy wyprawa po piwko nie była tak krótka, prosta i przyjemna:-) Okazało się że troszkę ponad 9 km od mojego domu jest Sklep z Piwem Rzemieślniczym! I to nie byle jaki sklep, bo należący do Browaru Szałpiw. Sklep znajduje się w Poznaniu na ul. Szczepankowo 129. Jest czynny od poniedziałku do piątku, od godz. 16:00 do 20:00.
 Gdy zajechałem na miejsce drzwi były zamknięte. Wisiała karteczka: Zaraz wracam/proszę dzwonić i podany nr tel. Dzwonie, od razu ktoś odbiera i mówi że już idzie. Spodziewałem się jakiegoś pracownika, a tu proszę: obsłużył mnie piwowar Browaru Szałpiw sam we własnej osobie: Jan Szała którego znam już od jakiegoś czasu. Tak więc na zwykłym zakupie się nie skończyło, pogadaliśmy troszkę o branży piwowarskiej i z pół godziny mi zleciało:-)

Zachęcam wszystkich bikerów do odwiedzania tego sklepu, każdy na pewno znajdzie coś dla siebie:-)
Oprócz piw z browaru Szałpiw są dostępne m. in. Pinta, Kormoran, Solipiwko, Olimp, Wąsosz, Profesja, Raduga, Birbant, Artezan, Faktoria, Na Jurze, Trzech Kumpli, Piwoteka, Fortuna i wiele, wiele innych.

Najlepszy widok:-)
Najlepszy widok:-) © rolnik90
W Starodawnym Stylu
W Starodawnym Stylu © rolnik90
Pils z Browaru Szałpiw
Pils z Browaru Szałpiw © rolnik90

Aha, ja z kolei nabyłem oto takie trunki:
 Drobne zakupy
Drobne zakupy © rolnik90

Kategoria do 25 km, Po Piwko

lipciu71
| 21:35 wtorek, 25 sierpnia 2015 | linkuj Gdzie jest przycisk "lubię to"? Muszę koniecznie tam zawitać. Ostatnio polubiłem mocno gorzkie piwa.

Takie radio chciałem dostać po babci. Niestety kuzyn był szybszy ):
| 19:28 wtorek, 25 sierpnia 2015 | linkuj Oczywiście, że wiadomo. Ale złocistość nęci, nie ma co :)

A skoro zeszło na temat Perły to bym jej nie skreślał, bo Chmielowa (i tylko ta!) mi mega smakuje. A że na rynku w Lublinie (uwielbiam to miasto) kilka lat temu można się nią było delektować na legalu w knajpach w cenie 4 PLN to już inna sprawa :)
rolnik90
| 19:08 wtorek, 25 sierpnia 2015 | linkuj Perła, jaka perła?
Elegant mętny ponieważ niefiltrowany, a jak wiadomo filtracja to kastracja (wyjaławia piwo). Niefiltrowane zawsze lepsze:-)
| 18:05 wtorek, 25 sierpnia 2015 | linkuj Ten Elegant jakiś mętny się wydaje :) Ale sklepik wygląda zacnie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nekzz