• VAVG 4:36min/km
  • Aktywność Bieganie

3. Kurdeszowa (Za)Dyszka w Kostrzynie

Niedziela, 24 maja 2015 · dodano: 26.05.2015 | Komentarze 1

Yo! jest życiówka;-) 10 km - 46,57 min.

Od ostatniego startu w Swarzędzu minęły dwa tygodnie. W tym czasie ani razu nie trenowałem, a szkoda bo była szansa na lepszy wynik. Pogoda nie rozpieszczała. Upał był niemiłosierny. Po raz pierwszy w końcu miałem kibiców: moją żonę oraz szwagra:-) Na miejscu pojawiłem się 40 minut przed startem. Idealny czas by zrobić rozgrzewkę i się rozciągnąć. Równo o godz 14 wyruszyliśmy. Od początku niezłe tempo. Już na około drugim km był punkt z woda - oczywiście skorzystałem. Tuż za Kostrzynem była fontanna uszykowana przez strażaków. Nie omieszkałem w nią wbiec;-) W Buszkówcu nawrotka, znów woda i wiksa z powrotem;-)
Myślałem że będę słabnął, a tu proszę to ja wyprzedzam innych, nie oni mnie. Ostatni kilometr był słaby dopiero gdy zauważyłem metę to przyśpieszyłem, a i tak wykręciłem mój najlepszy czas ever na 10 km:-)

Tak pisano na poznanbiega.pl:
Już trzecie edycja Kurdeszowej (Za)Dyszki była jeszcze fajniejsza niż poprzednie. Bardzo wyraźnie widać, że Organizatorzy wsłuchują się w głosy biegaczy, Zachowują to co dobre, poprawiają to co poprawić można i dodają nowe elementy. Z czystym sumieniem można powiedzieć, że jest to jeden z najbardziej sympatycznych i najlepiej zorganizowanych biegów w tym roku, na którym byliśmy. Bez wątpienie nie zabraknie nas w Kostrzynie w przyszłym roku, jeśli tylko załapiemy się na nr. startowe, bo z pewnością będą się rozchodzić coraz szybciej