Burger Tour - All Max Burgers Poznań

Wtorek, 20 lutego 2018 · dodano: 15.03.2018 | Komentarze 4

Druga trasa z tytułowej serii w tym roku. Tym razem poniosło mnie na poznańską Wildę do All Max Burgers. Lokal znajduje się na ulicy: 28 Czerwca 1956 r. Wnętrze jest przyjemne wizualnie. Kolejny plus to duża ilość miejsc siedzących. Burgery można zamówić w trzech wielkościach. Niestety nie można wybrać rodzaju bułki oraz poziomu wysmażenia mięsa.

Pierwszego zamówiłem burgera Dallas w rozmiarze classic. Znajdziemy w nim: jasną bułkę, wołowinę 150g, ser, bekon, pomidora, ogórka kwaszonego, sałatę lodową, biała cebulę oraz sos hamburgerowy i balsamiczny bbq. Jako drugiego zamówiłem burgera Boston w rozmiarze max. W jego składzie dostałem: Jasną bułkę z sezamem, wołowinę 180g, ser mozzarella, rukolę, pomidora, białą cebulę i sos pomidorowy.

Jem w kolejności zamówienia. Dallas wielkością przypomina Bik Maca z znanej sieciówki. Bułka jest całkiem dobra, trzyma ona całą kompozycje w ryzach. Bekon też jest w porządku, mocno zgrilowany, tak jak lubię. Ilość sałaty to jakaś kpina. Zaledwie jeden cały liść zamiast posiekanych kilku kawałków, które wizualnie wyglądałyby lepiej. Pomidor i ogórek są spoko, spełniają swoją rolę soczystych wypełniaczy. Biała cebula jak powszechnie wiadomo szału nie robi. Czerwona grillowana lub karmelizowana to było by to. Najważniejszy składnik, czyli mięso zawodzi na całej linii. Jest jałowe i z jednej strony zgrillowane, że aż czarne! Sosy niestety też nie dają rady. Balsamiczny nigdy nie zastąpi tradycyjnego dymno - pikantnego bbq. Jest to bardzo słaba kompozycja którą oceniam na 3-

Boston jest już wielkości burgsów do jakich przywykłem. Bułka z sezamem jest ok. Ważne, że nie jest to marketowy produkt. Trzyma całą kompozycję jak należy. Rukoli jest sporo i to się chwali. Mozzarelli dałbym więcej, bo była słabo wyczuwalna. Cebula nie pasowała mi do reszty składników, dlatego wyciągnięciem ją całą. Mięso jak wyżej - bardzo słabe. Sos pomidorowy to też nietrafiony pomysł. Aż się prosi, by w jego miejsce dać sos bazyliowy,tóry wraz z mozzarellą i rukolą dopełniłby włoskiego sznytu w tej kompozycji. Było lepiej niż wyżej, ale i tak moja ocena to zaledwie 3 w skali szkolnej.

Co do przypalonego mięsa to się nie dziwię, że tak było, ponieważ pani która przygotowywała burgery odbierała również telefony od klientów zamawiających jedzenie z dowozem. W związku z tym jej cala uwaga nie była skupiona tylko na grillu. Jestem zawiedziony poziomem burgerów w All Max, dlatego lokal ten nie dostanie ode mnie drugiej szansy.

All max Burgers
Co autor miał na myśli?
Co autor miał na myśli stawiając tu takie coś? © rolnik90

matisliswider
| 18:08 piątek, 11 maja 2018 | linkuj Dobrze wiedzieć :-) Trzeba się kiedyś razem wybrać na burgerasa :D
rolnik90
| 21:08 czwartek, 22 marca 2018 | linkuj tony1974 - Już mógłbym to zrobić, tylko czasu nie mam ;-)
tony1974
| 15:51 niedziela, 18 marca 2018 | linkuj Jeszcze trochę i jakiś przewodnik kulinarny będziesz mógł napisać :)
| 14:37 czwartek, 15 marca 2018 | linkuj Ta szachulcowa kamienica wygrała kilka lat temu konkurs na najładniej odnowioną na Wildzie, chociaż mi bardziej podoba się ta położona kawałek dalej, na rogu Wierzbięcic i Świętego Czesława.

Na tej ze zdjęcia jest też tablica upamiętniająca Romana Wilhelmiego, który wychował się przy Sikorskiego, wtedy Strumykowej. A gdy Las Vildas przestanie istnieć, powstanie na tym terenie jakiś developerski koszmarek.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kapot