Mega Rabat

Piątek, 22 września 2017 · dodano: 03.12.2017 | Komentarze 7

Pojechałem do pewnego miasta, do pewnego sklepu po prezent na urodziny dla mojego chrześniaka. Skończył on 8 lat, a w tym roku nauczył się jeździć rowerem bez podpórek. Złapał bakcyla, co bardzo mnie cieszy:-) Naturalnym było dla mnie, że oprócz koszulki Lecha Poznań dostanie ode mnie jeszcze licznik do roweru. To pierwsze mu obiecałem, a to drugie miało być dla niego niespodzianką.

W sklepie mówię do sprzedawcy, że chcę licznik do 50 zł. Znalazł dwa w tej samej cenie 35 zł. Jednego odrzuciłem od razu, bo kiedyś takiego posiadałem i niestety wieszał się. Z drugim sprzedawca się pomylił bo kosztował on 135 zł! Nie mając co mi zaoferować po chwili namysłu sprzedawca, który zna mnie z widzenie mówi: "Sprzedam Ci go za 60 zł tylko nikomu nie mów i zniszcz od razu paragon" Bez namysłu powiedziałem: "Biorę go" :-)

Tym sposobem ośmiolatek stał się posiadaczem dobrego bezprzewodowego licznika marki Kellys. Mały farciarz - ja swój pierwszy licznik miałem będąc już pełnoletni. A bezprzewodowego nie posiadam do tej pory;-)

Takie zakupy to ja lubię. Opis licznika ze strony Producenta: Kellys Screenshot

Licznik Kellys
Licznik Kellys © rolnik90
Paragon/Cena
Paragon/Cena © rolnik90

Kategoria do 50 km

rolnik90
| 22:53 niedziela, 3 grudnia 2017 | linkuj Ale nie zdradzam gdzie kupiłem licznik więc teoretycznie mówię, ale praktycznie milczę ;-)
maniek1981
| 20:46 niedziela, 3 grudnia 2017 | linkuj Paragon zniszczyłeś, ale miałeś też nikomu nie mówić :D
rolnik90
| 19:06 niedziela, 3 grudnia 2017 | linkuj Mam zaległe wpisy. Udostępniam je nie chronologicznie dlatego tak to wygląda ;-)
kamilzeswaja
| 18:40 niedziela, 3 grudnia 2017 | linkuj Ej ten wps już widziałem u Ciebie... O co chodzi?
anetkas
| 21:55 sobota, 18 listopada 2017 | linkuj Moi chłopcy nauczyli się jeździć na dwóch kółkach w wieku 3 latek :)
rolnik90
| 06:41 sobota, 18 listopada 2017 | linkuj Po zrobieniu zdjęcia zniszczyłem go ;-)
| 19:05 piątek, 17 listopada 2017 | linkuj Łe, ja też tak chcę :)

Jak widać słowa dotrzymałeś i paragon skrupulatnie zniszczyłeś :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emobs