Po Piwko #3/2017

Wtorek, 21 marca 2017 · dodano: 21.03.2017 | Komentarze 10

Pierwszy Dzień Wiosny:-) Trzeba to uczcić rowerowo. Wybrałem się więc po piwko do Swarzędza do Sklepu Piwnego/Wypożyczalni DVD. Najpierw jednak zawitałem do Muu Burgera na darmowego burgera;-) Właściciel lokalu w podzięce za przychylną recenzję z grudnia postawił mi burgsa za co serdecznie mu dziękuje;-) Jak zwykle smakował świetnie i tylko mnie utwierdził, że są to najlepsze buły z jakimi miałem odczynienia.

Z burgerowni ruszyłem ku ścieżce przy jeziorze po wschodniej stronie akwenu. Ktoś postawił tam znak który bardzo mi się nie spodobał. Znak olałem i pokręciłem aż do ulicy Piaskowej gdzie znajduje się sklep z całą wuchtą zacnych kraftowych piw. Z uwagi, że w tym roku w poście alkoholu nie piję piwa na degustację trochę poczekają. Ogólnie 5 minut po zrobieniu trzeciego zdjęcia tak walnęło deszczem, że cały zmokłem. Wiedziałem co się szykuje, ale poczułem wiosnę w sercu i musiałem trochę kilometrów zrobić;-)

Trasa

Piwny Prowiant © rolnik90

Kategoria do 50 km, Po Piwko

anka88
| 18:52 czwartek, 23 marca 2017 | linkuj Też nie lubię takich znaków! Nienawidzę wręcz!!!
rolnik90
| 14:33 środa, 22 marca 2017 | linkuj W żabce jest jedno ciekawe piwo. Miłosław Dymione Brown Ale
Podobno hit: https://youtu.be/y4RNW_Sxfpo
lipciu71
| 13:14 środa, 22 marca 2017 | linkuj Jak się dwa zepsują, to wówczas jest Żabka z piwem :)
| 22:10 wtorek, 21 marca 2017 | linkuj Pogadamy jak się kiedyś dwa na raz zepsują :)

W sumie już możemy pogadać, bo tak właśnie wygląda stan moich sprzętów. Jak u emeryta - zawsze coś niedomaga :)
lipciu71
| 21:54 wtorek, 21 marca 2017 | linkuj Jestem za, bo mam już dwa :)
| 21:34 wtorek, 21 marca 2017 | linkuj Dla bezpieczeństwa rowerzystów powinno się zakazać produkowania rowerów! :)
lipciu71
| 21:29 wtorek, 21 marca 2017 | linkuj Pięć piw? A co na drugi ząb ;-)?

Tomasz to jest raczej robione dla bezpieczeństwa rowerzystów.
| 21:06 wtorek, 21 marca 2017 | linkuj Zawsze mnie zastanawia co za kretyn stawia takie znaki. Trzeba mieć narąbane we łbie, żeby to wymyślić tam, gdzie zupełnie nikomu rower nie przeszkadza.
rolnik90
| 20:42 wtorek, 21 marca 2017 | linkuj Nie bój wszystko tak zabezpieczone, że nic nie było słychać i najważniejsze nic im się nie stało :-)
grigor86
| 20:40 wtorek, 21 marca 2017 | linkuj Butelki na wybojach pewnie ładnie dźwięczały :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rkres