Park Krajobrazowy Promno

Niedziela, 26 czerwca 2016 · dodano: 04.07.2016 | Komentarze 1

Nie taki był plan. Miało być inaczej. Jak miało być? Cytując klasyka: szkoda strzępić ryja!
Więc na osłodę wybrałem się tam gdzie teoretycznie mam najbliżej czyli to tytułowego PK Promno. Teren nie jest wielki i jednocześnie dobrze mi znany. Jednak samo to, że nie kręciłem po asfalcie poprawiło mi humor.
A co do parku to mam takę misję by zobaczyć wszystkie jeziora w nim występujące. Zupełnie znienacka przypomniało mi się, że nigdy nie byłem nad brzegiem jeziora Wójtostwo. Dlatego czym prędzej nadrobiłem braki. Następnie patrząc na mapę parku przy parkingu niedaleko jeziora Brzostek okazało się, że tzw. jeziora Babskie z nadleśnictwa Czerniejewo również wchodzą w jego skład. Tam również znajduje się jezioro będące rezerwatem przyrody którego nigdy wcześniej nie widziałem czyli: Okrąglak. Stamtąd oczywiście udałem się na fajne single przy Babie i Uli. Jazda w tym terenie zawsze sprawia mi dużo frajdy;-)
Dzisiejszy wypad był z braku laku, ale mimo to do domu wróciłem z uśmiechem na twarzy - więc jest git;-)