Swarzędz - W Poszukiwaniu Burgerów

Czwartek, 22 października 2015 · dodano: 22.10.2015 | Komentarze 4

Dziś postanowiłem obczaić gdzie w Swarzędzu znajdują się burgerownie i spróbować co nie co;-) Najpierw udałem się do lasu Tuleckiego. Październik w pełni, to co zobaczyłem naprawdę było super. Lubie taką kolorową jesień. Następnie prostą drogą udałem się do Swarzędza. Wiedziałem, że w okolicach sklepu Fogtbikes znajduje się Pan Burger jednak nie wiedziałem dokładnie gdzie. Dojeżdżam ul. Granicznej, patrze w prawo i aha widzę go. Wbijam do środka, chwilę czekam i składam zamówienie. Biorę mojego ulubionego czyli BBQ, płace 14 zł i czekam. Wystrój ciekawy aczkolwiek dziwny. Siedzi się nisko, a za stoły służą palety euro. Burger był dobry, niestety nie wiem czemu nie zrobiłem mu zdjęcia. Jeśli miałbym do czegoś się przyczepić to sałatę maślaną zamieniłbym na lodową i bułkę na mniejszą. Dupy mi nie urwał, ale tez nie zawiodłem się więc jest bardziej niż spoko;-)
Dalej ruszyłem na ulicę Wrzesińską. Przy "dużym krześle" znajduje się Burgs Chef. Tam zamówiłem Bacon & BBQ czyli właściwie to co wcześniej. Cena: 15 zł. Wydaje mi się, że czekałem krócej niż w Pan Burgerze. Pierwszy gryz i już wiem, że jest dobrze;-) Nawet bardzo dobrze! Na szczególne wyróżnienie zasługuje bekon. Jest go serio dużo, w dodatku chrupie aż miło. Dawno nie dostałem tak dobrze przygotowanych plastrów boczku. Jeśli chodzi zaś o sos BBQ, to po pierwsze jest go wystarczająca ilość (to ważne), a po drugie właściciel robi go sam. W smaku wydaje się dość słodkawy co o dziwo jest jego zaletą. Idealnie komponuje się z mięsem i kiszonym ogórkiem:-)
W menu Burgs Chefa nie ma zbyt wielu pozycji, cenowo nie odbiega od innych znanych graczy na tym rynku. Co jednak wcale nie uważam za wadę. Tak oto spełniony udałem się na ul. Stanisława Kwaśniewskiego gdzie znajduje się Muu Burger a praktycznie na przeciwko Big Burger. Tutaj jednak nie jadłem, byłem już wystarczająco nasycony. Nie tracąc czasu szybko przemieściłem się nad Dolinę Cybiny. Jesienią te miejsce jest chyba najpiękniejsze. Za każdym razem gdy tu jestem urzeka mnie niezmiernie. Mój spokój zakłócił aparat, a właściwie baterie które się wyładowały. Żałowałem bardzo ponieważ widoki były świetne, a mój telefon niestety robi słabe foty. Kolejnym celem mojego wyjazdu było Jezioro Swarzędzkie. Tam również było pięknie, a nie mogłem tego uwiecznić:-( Ostatnim miejscem gdzie w Swaju serwują burgery jest Bistro: Marhaba Grill  koło ETC.
W stronę domu ruszyłem przez Gowarzewo i Komorniki. Będąc blisko uznałem, że nadal mi mało i pokręciłem jeszcze po okolicy. Jest to dopiero mój drugi wyjazd w październiku. Akurat nie powinno to dziwić bo nastał czas na spełnianie się w mojej drugiej pasji. O czy niebawem napiszę...

Trasa:
Marhaba Kebab tu również są burgery © rolnik90

Kategoria do 100 km

rolnik90
| 13:15 piątek, 23 października 2015 | linkuj Maniek - Nic nie bój. Na rowerze czy w pracy skutecznie spalam kalorie;-)

Troll - Z kebabami jest gorzej, mamy niski poziom w Polsce. często spotyka się wady: przypalone mięso, mało mięsa, dużo surówki, kapusta pekińska zamiast surówki, brak świeżych warzyw, zbyt dużo cebuli, zbyt przypieczona bułka, gumowa bułka, za dużo sosu (oczywiście by przykryć inne wady) Dzięki za propozycje, ale nie skorzystam;-)

Sebek - Pasjonat to za duże słowo, ale fakt bardzo lubię burgery. Fotka burgera nie oddaje jego rozmiaru. Skoro ja najadam się dwoma, a mam spore możliwości to myślę, że Tobie jeden wystarczy. W ostateczności w zestawie z frytkami;-) W Cybinie i J. Swarzędzkim wody sporo, jednak w innych okolicznych akwenach nie jest jej tak dużo.
sebekfireman
| 12:26 piątek, 23 października 2015 | linkuj Pasjonatem burgerów jesteś? Bo to już kolejny który widzę u Ciebie. Smaka mi narobiłeś tym wpisem, chociaż ten burger na zdjęciach to wygląda jak wersja dla dzieci - taki jakiś mały.
Fajnie że wrzuciłeś fotki z Cybiny bo się zastanawiałem jak tam teraz jest - tzn. bardziej mi chodziło o poziom wody, ale widzę że po normalnemu, czyli musi być tam jakieś spiętrzenie.
| 21:17 czwartek, 22 października 2015 | linkuj A może zaczniesz serial: "Za kebabem przez świat"? :) jakby co zrzekam się praw autorskich, w zamian żądam, żeby każde odwiedzone przez Ciebie miejsce serwowało mi darmowego falafela w bułce :)
maniek1981
| 20:40 czwartek, 22 października 2015 | linkuj Nie jedz tyle tych burgerów, bo Ci tyłek urośnie i nie uwleczesz się na rowerze :-D Dolina Cybiny bardzo ładna, jesienią tam jeszcze nie byłem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa racht