W Paryżu Na Wsi :-)

Czwartek, 24 września 2015 · dodano: 28.09.2015 | Komentarze 7

Yo:-) Brakowało mi dłuższej wycieczki, takiego porządnego zmęczenia, solidnych 200 km. Wrzesień mamy bardzo ładny, nastała piękna polska jesień. Temperatury wciąż wysokie, kompana brak, ale miałem wolne więc wykorzystałem te okoliczności najlepiej jak mogłem;-) Głównym założeniem było objechanie w około pięknych jezior przy granicy Wielkopolski i Kujaw. Co oczywiście uczyniłem:-) Nacieszyłem oczy takimi jeziorami jak: Lednica, Gorzuchowskie, Kłeckie, Świniarskie oraz Łopienno. Nawiedziłem nowe dla mnie miejscowości m. in. takie jak: Zakrzewo, Kłecko,  Łopienno, Janowiec Wlkp. Damasławek, Wapno, Paryż i inne. Bardzo fajna wyprawa, dzień był niesamowicie gorący, do domu wróciłem zmęczony bardziej niż myślałem, ale spełniony na maxa:-) Tylko jedna rzecz nie daje mi spokoju: jakoś po ponad stu km coś źle nadusiłem w liczniku i zmienił mi się obwód koła. Z prawidłowego 2295 na 2195. Teraz nasuwa się pytanie: zrobiłem więcej czy mniej niż 200 km? Jak będę miał czas to zbadam ta sprawę, na razie żyję w niepewności.

Ciemno i zimno
Pierwsi Piastowie Dziekanowice © rolnik90

Kategoria do 250 km

rmk
| 17:14 sobota, 3 października 2015 | linkuj Znane miejsca mają to do siebie, że są znane. To samo tyczy się zdjęć, które 95% ludzi tam pstryka. Taka mała dygresja ;)

Ja tam bardzo się ucieszyłem gdy Rolnik pojechał moim śladem. Nawet bardzo :))
rolnik90
| 10:24 środa, 30 września 2015 | linkuj Grigor - a ja odnoszę wrażenie, że znów się sadzisz. Nie inspirowałem się Tobą. Taką wyprawę miałem w planach już dawno temu. Pamiętam, że jesienią lub zimą byłeś w Wapnie. Wieżę wodną nazwałeś domem muminków. I to jedyne co od ciebie "zerżnąłem". Fotki podobne to czysty przypadek.
Komentujący poniżej Sebastian też był np. w Zakrzewie i robił fotki pałacu oraz gorzelni i jakoś nie uważa, że coś od niego skopiowałem. Ty się nie obrażasz, ale ja zaczynam;-)
grigor86
| 16:56 wtorek, 29 września 2015 | linkuj Gratuluję Rolnik! 2 stówki pykły na pewno. Trasa bardzo spokojna, w rewirach, gdzie rowerem jedzie się z przyjemnością, bo mały ruch i względnie ciekawe widoki. Też wszystkie te rejony objechałem i tak po troszku odnoszę wrażenie, że zaczerpnąłeś inspirację z moich eskapad...kilka zdjęć jakby skopiowane ode mnie, a i kilka opisów pod zdjęciami też jakby delikatnie zerżnięte "dom muminków" :-) Ale spoko nie obrażam się i nawet mam delikatnie satysfakcję. Pozdrawiam i jeszcze raz gratki za tę eskapadę.
sebekfireman
| 21:01 poniedziałek, 28 września 2015 | linkuj Ale zaszalałeś z trasą. Ciekawą trasę sobie ułożyłeś - sama woda po drodze, tylko na kąpiel już trochę zimna :P
Gość | 10:06 poniedziałek, 28 września 2015 | linkuj Zrobiłeś więcej kilometrów, na 100 km ze złym licznikiem przejechałeś 104,556 km. Obliczenia: na 100 km koło wykonało 100 000/2,195=45 558,1 obrotów. Prawdziwy dystans zatem 45 558,1 *2,295=104,556 km
| 09:49 poniedziałek, 28 września 2015 | linkuj No to żeś się "skromnie" rzucił na dystans :) gratki!

Z tym licznikiem ostatnio też próbowałem rozkminić jak wpływa obwód na dystans. Poddałem się. Jak rozkminisz napisz jak to ugryźć :)

"Krzyczącą" gorzelnię z Zakrzewa widzę już w drugiej relacji na BS. Bardzo mi się podoba.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ubyni