WPN w Pierwszy Dzień Jesieni

Środa, 23 września 2015 · dodano: 25.09.2015 | Komentarze 4

W Pierwszy Dzień jesieni najlepiej wybrać się do lasu:-) WPN był najlepszym naturalnym wyborem. Dojazd z małą modyfikacją gdyż tym razem zahaczyłem o miejscowość Babki. Chcąc przejechać się Greiserówką z Rogalinka skręciłem w Puszczykowo. Objechałem miasto, następnie wjechałem w las i po paru km byłem na słynnej drodze z czasów drugiej wojny światowej. Pokręciłem trochę w stronę Szreniawy, a wracając odbiłem nad jezioro Jarosławieckie. Pierwszy raz byłem nad tym akwenem wodnym. Muszę przyznać, że jest to bardzo ładne jezioro. Chciałem objechać je w około, ale niestety nie ma takich ścieżek blisko brzegu więc odpuściłem i udałem się w dalszą trasę. Przejazd ścieżką wzdłuż Jeziora Dymaczewskiego  okazał się najciekawszym fragmentem dzisiejszego tripa. Owy odcinek okazał się bardzo wymagający. Było dużo wystających korzeni, pni po ściętych drzewach, wąskich przejazdów między drzewami, ciekawych hopek, a wszystko wynagradzał ten zajebisty widok na jezioro;-) Dalej to już hopki między Dymaczewem, a Krosinkiem. Przejazd ścieżka przy jeziorze Góreckim z punktem widokowym na zameczek Klaudyny Potockiej. Następnie nastąpił "Zły skręt" i zamiast jechać ubitą polną drogą wjechałem w ponad metrowe pokrzywy i zarośniętą łąkę. Jednak to nie był koniec ponieważ czekał mnie jeszcze odcinek drogi będącej jedna wielką tarką! Masakra pod siedzibę WPN-u dotarłem wytrzęsiony jakbym cały dzień pracował młotem pneumatycznym. Tam zrobiłem kilka fotek, pokonałem kolejny odcinek ścieżki przy Góreckim. Zjechałem Pożegowską w dół i spełniony ruszyłem ku domowi na zasłużone piwo;-)