• VAVG 5:41min/km
  • Aktywność Bieganie

Trening Biegowy

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 5

Weekend bez jeżdżenia bo rower na serwisie:( No to przynajmniej pobiegam. Miało być 8 km, ale na tyle dobrze mi się biegło że dycha pękła. A po bieganiu by uzupełnić elektrolity własne piwko czyli MasakryczneImperial India Pale Ale do którego użyłem chmieli z Polski, Niemiec, Czech, Nowej Zelandii, Australii, USA i Anglii. Pychota:-)
Browar Domowy Rolnik Krzyżowniki
Browar Domowy Rolnik Krzyżowniki © rolnik90

Kategoria Bieganie

rmk
| 18:49 wtorek, 28 kwietnia 2015 | linkuj Muszę przyjechać do Ciebie z sakwami :))) Niedługo się odezwę, zakupy trzeba na pępkowe zrobić ;)
| 09:09 wtorek, 28 kwietnia 2015 | linkuj God damn it! :)
rolnik90
| 07:35 wtorek, 28 kwietnia 2015 | linkuj Jacku - nawet nie zdajesz sobie sprawy jak piwo domowe może być wyjątkowe:-) A największa satysfakcje sprawia mi gdy częstuje znajomych i nawet jeśli nie są piwnymi geekami to im smakuje i chcą więcej:-)
Tomku - zapraszam, ps piwa bezalkoholowego w warunkach domowych nie da się wyprodukować;-)
| 18:34 poniedziałek, 27 kwietnia 2015 | linkuj Dosłownie: masakra :) kiedyś się wproszę, ale jak z rowerem to kombinuj z bezalkoholowym :)
JPbike
| 14:22 poniedziałek, 27 kwietnia 2015 | linkuj Własne piwo ? Jestem w szoku ! Coś takiego musi wyjątkowo smakować :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wynos