• Temperatura -1.0°C

Nightbiker - Kobylepole

Sobota, 24 stycznia 2015 · dodano: 24.01.2015 | Komentarze 0

Było mi dziś mało więc wyruszam kolejny raz, ale już w ciemnościach. Było coś przed 19 jak wyjechałem z domu. Plan zakładał jazdę szlakiem zielonym (Transwielkopolska) nad Maltę tam kółeczko i powrót przez Franowo i Szczepankowo. Nie wiem dlaczego w drodze do Tulec zrobiło mi się trochę słabo. Jechało mi się tak ciężko, że pomyślałem: dojadę do Fresha kupie żonie obiecane piwko i wrócę potulnie do domu;-) W spomnianym sklepie spędziłem max 5 minut i okazało się że to mi wystarczyło by się zregenerować. Siły wróciły, czułem się jak by mi się nic nie stało. Ale żeby nie było tak pięknie - kupiłem te piwa i jeszcze coś tam dlatego miałem niepotrzebny balast. W normalnych okolicznościach kupiłbym to w drodze powrotnej. No ale nic zrobię chociaż małe koło, a nad Malte zawitam przy kolejnej okazji. Nowością było to że wziąłem ze sobą czołówkę którą kupiłem w chińskim za 3 zł;-) Na kierowców z naprzeciwka działała dobrze, niektórzy myśleli że jedzie coś innego niż rower i szybko zmieniali światła "długie" na "krótkie" ale jeśli spoglądałem w bok na pobocze to nie oświetlała mi ona dobrze. Ze względu na dziwne dolegliwości wyjazd średnio udany.

Blok w Kobylepolu
Blok w Kobylepolu © rolnik90
Poznań City w oddali
Poznań City w oddali © rolnik90
Spokojne tempo
Spokojne tempo © rolnik90
Sanktuarium Maryjne w Tulcach
Sanktuarium Maryjne w Tulcach © rolnik90
Zasłużona nagroda za dzisiejsze kilometry