Rogaliński Park Krajobrazowy

Sobota, 24 stycznia 2015 · dodano: 24.01.2015 | Komentarze 0

Wyjazd z domu punkt dwunasta. Cel Rogaliński Park Krajobrazowy. Jadę najprostszą drogą na Kórnik i na Mosinę. Pogada jest bardzo ładna, lekki boczny wiaterek nie przeszkadza dzięki czemu na miejscu zjawiam się stosunkowo szybko. Ogólnie wiedziałem, że w parku była jakaś modernizacja, ale nie sądziłem że potrwa ona tak długo:( Pocałowałem przysłowiową klamkę.) Wszystko pozamykane i wszędzie tabliczki zakaz wstępu więc zdjęcia robiłem z za płotu. W związku z zaistniałą sytuacją chciałem pojechać do Mosiny na pewną fajna góreczkę, gdzie wielu bikerów pobiło swoje rekordy prędkości. Ostatecznie zrezygnowałem z pomysłu bo dostałem smsa od żony, że wraca wcześniej z uczelni więc skróciłem trasę. Udałem się ciekawą drogą polna (czerwony pierścień powiatowy) do Daszewic. Stamtąd  przez Kamionki, Borówiec, Robakowo, Dachowę, Szczodrzykowo i Śródkę wróciłem do domu, a przecież była jeszcze wczesna godzina;-)

Fotki:
Jezioro Skrzyneckie Duże
Jezioro Skrzyneckie Duże © rolnik90
Droga Kórnik - Mosina
Droga Kórnik - Mosina © rolnik90
Pamięci zmarłego w tym miejscu człowieka
R.I.P. © rolnik90
W drodze do Daszewic © rolnik90
Słup wysokiego napięcia
Słup wysokiego napięcia © rolnik90
Cała prawda zawarta w jednym zdaniu:-)