Swarzędz i Okolice

Niedziela, 11 marca 2018 · dodano: 21.03.2018 | Komentarze 3

Jedenasty marca zapisał się w annałach jako najcieplejszy dzień tegorocznej zimy. 15 stopni na plusie sprawiło, że powiedzenie "w marcu jak w garncu" okazało się prawdziwe. Mnie wciąż bolała noga po bieganiu, ale nawet krótkiej wyrypy nie mogłem sobie odmówić. Pokręciłem się trochę po Swarzędzu i po lesie między Antoninkiem, a Kobylimpolem. Gdyby nie moje dolegliwości to myślę, że stówka tego dnia by pękła...

Swarzędz Ratusz
Swarzędz Ratusz © rolnik90
Ścieżka Jezioro
Ścieżka Jezioro © rolnik90
Ścieżka mtb
Ścieżka mtb © rolnik90

| 21:34 czwartek, 22 marca 2018 | linkuj Czyli norma w Polsce, też ich nie trawię, z małymi wyjatkami. To samo czują pewnie wobec Polaków w Anglii i się w sumie nie dziwę :)
rolnik90
| 21:03 czwartek, 22 marca 2018 | linkuj To nie tubylec, to obcy! Pełno na rynku było pijących alkohol ukraińców.
Przy jeziorze też się szlajali.
| 23:18 środa, 21 marca 2018 | linkuj Warto zwrócić uwagę na lewy dolny róg pierwszego zdjęcia i chód swarzędzkiego tubylca. Nie ma lipy - to musi być kolarz :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycie