Po Piwko #1/2018

Poniedziałek, 8 stycznia 2018 · dodano: 10.01.2018 | Komentarze 2

Rozpoczynam pod sklepem FogtBikes. Odebrałem drugi rower z serwisu, a właściwie z kapitalnego remontu. W trekingu wymieniłem cały napęd: korbę, łańcuch i kasetę. Do tego wszystkie linki i pancerze oraz klocki hamulcowe, kółka w przerzutce. Wszystko zostało wyregulowane, nasmarowane i koła wycentrowane. Teraz mogę jechać nad morze ;-) No może nie teraz w styczniu, ale jak przyjdzie forma to na pewno to zrobię.

Początek roku, a moje pędzidła już gotowe do konkretnych wyryp - cieszy mnie to :) Pierwszy raz w tym roku jadę w mrozie, ale brak wiatru sprawia, że jest przyjemnie. Z braku konkretnego pomysłu jadę do Kobylepola by przez Franowo, Szczepankowo i Tulce wrócić do domu. Nie planowałem postoju w sklepie piwnym, ale skoro rowerowo już rok rozpocząłem to degustacyjnie nie może być inaczej ;-) Izobronik po wysiłku na rozgrzanie będzie jak znalazł ;-) Te dwa mniejsze w środku to przysłowiowe sztosy.

Wit IPA Quadrupel Coffe RIS APA
Wheat IPA, Quadrupel, Coffe RIS, APA © rolnik90

GrubyTno
| 13:59 czwartek, 18 stycznia 2018 | linkuj Ja maszyny staram się sam przygotowywać do sezonu i w sumie nigdy na awarie nie miałem dolegliwości, a potrafi wyjść to taniej. Spontaniczny wjazd do piwnego zawsze cieszy :) Ja rok zacząłem skromnie od półki w Lidlu - jeden z moich ulubionych Rowing Jack i ROAD (Vermont IPA od browaru Nepomucen). Nie mogę się doczekać degustacji w budowanym browarze w Gnieźnie :)
| 20:43 środa, 10 stycznia 2018 | linkuj Zazdroszczę, że już odebrałeś maszynę. Moja się "będzie robić" jutro lub pojutrze. Boję się tylko finansowego podsumowania :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd