Burger Tour - Double Decker Czerniejewo

Czwartek, 18 maja 2017 · dodano: 05.06.2017 | Komentarze 6

Trzeci Burger Tour w tym roku. Jak wiadomo ostatni okazał się kulinarną katastrofą. Liczę, że tym razem wszystko będzie w porządku. Postanowiłem wybrać się do Czerniejewa małego miasteczka w powiecie Gnieźnieńskim. Drogę obrałem przez Kleszczewo, Gułtowy, Stroszki i Neklę. Dzięki temu po drodze zaliczyłem kilka atrakcji związanych z tymi miejscowościami. Burgerownia mieści się w piętrowym autobusie, a autobus w bramie przy ulicy pałacowej 1. Wcześniej nie był on tak schowany, ale gmina zażądała opłaty targowej co wymusiło na właścicielu zmianę lokalizacji.

Jako pierwszego zamówiłem burgsa o nazwie Double Decker w składzie: jasna bułka, sos musztardowo - majonezowy, cebula, ogórek konserwowy, rukola, ser gorgonzola i oczywiście wołowina 150 gram.
Jako drugiego zamówiłem tradycyjnie burgsa BBQ w składzie: jasna bułka, sos bbq cebula, ogórek konserwowy, pomidor, sałata lodowa, boczek i ser żółty. Jest to mały "interes na kołkach" dlatego nawet nie oczekiwałem, że zostanę zapytany o poziom wysmażenia mięsa i tak też było. Na zamówienie czekałem między 10 a 15 minut.

Pierwsze zaskoczenie in minus to wielkość burgerów. Nie wyglądają one zbyt pokaźnie. Biorę pierwszego gryza DD i już wiem że jest dobrze. Bułka wyraźnie jest świeża i co najważniejsze nie rozpada się. Mięso mimo iż jadałem lepsze to również mnie nie zawodzi. Jest całkiem smaczne, dobrze przyprawione, nie za suche. Pierwsze skrzypce w tej kompozycji gra jednak trio rukola, sos i ser. Hybryda smaków sprawia, że chce się brać kolejne gryzy. Bardzo dobra kompozycja, szkoda, że tak szybko znikła.

Burger BBQ też jest przyjemny, ale ma małe mankamenty. Dodał bym bo niego więcej sałaty i zamienił ogórek konserwowy na kiszony. Ten pierwszy wśród tylu innych składników gdzieś gine - jest mało wyrazisty. Kolejny mały minus to boczek. Niby mocno, na chrupiąco wysmażony czyli tak jak lubię, ale jest on na tyle cienki, że nie czuć go w tej kompozycji. Główną rolę gra tu mięso i sos który jest z gatunku tych ostrzejszych bbq. Jak na kupny jest on dobry jak i cały burger.

Krótko podsumowując: jak na Czerniejewo są to dobre burgery. Zjadłem ze smakiem, jednak w pełni się nie nasyciłem, dlatego popchnąłem to wszystko lodem włoskim. Małe mankamenty można wybaczyć. Nawet najlepszym się one zdarzają. Ważne by nie być głuchym na głos swoich klientów. Liczę na wprowadzenie burgeów sezonowych, bo 5 kompozycji w menu to trochę mało.

Najedzony mogłem ruszyć w drogę powrotną;-) Dzień był piękny - wybrałem się nad Jeziora Babskie i objechałem tam wszystkie możliwe single. Frajda jak cholera! Trochę sił odebrał mi piach pomiędzy Leśną Groblą, a Wiktorowem, ale i tak był to przyjemne wiosenne 8 dyszek. Taki kilometraż w tygodniu, po pracy zawsze cieszy. Pozdrower

W Krzyżownikach Żniwa;-)
Jezioro Ula © rolnik90
Do Libartowa
Do Libartowa © rolnik90

| 20:41 środa, 7 czerwca 2017 | linkuj Ja bym poszedł dalej - VegeBurgerTour, to by była dla Ciebie misja :P
rolnik90
| 22:54 wtorek, 6 czerwca 2017 | linkuj Sebek - Schowany jest po to by nie płacić opłaty targowej. Chyba ma rację bytu skoro już od prawie dwóch lat smaży wołowinę i od niedawna robi pizze;-) A z tym Powidzem to podsunąłeś mi fajny pomysł, dzięki!

Bobiko - Gniezno też mam w planach, na wszystko przyjdzie czas. Tak nawiasem polecam moje inne wpisy z cyklu Burger Tour:-)

Trollking - Jeszcze raz przeczytam cos o vege na moim bikelogu to dostaniesz bana;-) A na płci jaszczureczek znam się tak samo jak na płci brojlerów:-O

Zygmuncie (Marcinie) - To taki król samozwaniec:-p Szosą z Pobiedzisk pojedziesz tyle ile trwa przygotowanie burgsa. Radzę: zadzwoń, zamów i odbierz bez czekania:-)
z3waza
| 13:33 wtorek, 6 czerwca 2017 | linkuj Królu - nie wiem gdzie Ty tej jaszczurce zaglądałeś, na moje oko, oko ma ładne :D
A z tym Czerniejewem miłe zaskoczenie - muszę sobie skoczyć, że nieduży to nawet lepiej - się po drodze spali.
| 18:08 poniedziałek, 5 czerwca 2017 | linkuj Nie mają vege to niech spaDDają ;) choć w sumie spadłbym z siodełka gdyby w takim Czerniejewie ktoś na to wpadł :)

Co do "cześć-człowieki" to pozdrawiała Cię jaszczurka zwinka, na moje samica :)
bobiko
| 12:19 poniedziałek, 5 czerwca 2017 | linkuj Zajrzałes też na gnieznienski rynek? Bycza Buła sie kłania ;-).
CO do Powidza az musze sie kopnąć ;)
sebekfireman
| 12:06 poniedziałek, 5 czerwca 2017 | linkuj Jak sprytnie schowany ten burgerowóz. Taki burgerowóz w Czerniejewie ma w ogóle rację bytu? Ktoś tam kupuje te burgery?
Musiałbyś zrobić kiedyś wycieczkę do Powidza i przed bazą wojskową specjalnie dla amerykańskich żołnierzy postawiono dwa foodtracki, które serwują podobno bardzo dobre burgery.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo