Masz Babo Placek!

Poniedziałek, 16 stycznia 2017 · dodano: 17.01.2017 | Komentarze 5

Poniedziałki bywają ciężkie, ale jeśli od razu po śniadaniu idzie się na rower dzień jakby od razu staje się lepszy;-) W tych zimowych warunkach zaprzęgam pierwszy raz w tym roku mego górala. Za to dla bezpieczeństwa rezygnuje z spd. Obieram kurs na Tulce by pośmigać to tamtejszym lasku. W drodze do - mojtło mną raz, ale utrzymałem równowagę. Już w Tulcach zarzuciło mną drugi raz i znów się udało. Jednak przysłowie niestety mówi: do trzech razy sztuka. Będąc już przy lesie zjeżdżałem z fajnej górki. Wszystko przykryte śniegiem dlatego lodu nie było widać, a ja za mocno się rozpędziłem i bang - masz babo placek! Poleciałem na prawą stronę, pierdolnięcię było mocne. Ręka bolała, nie sprawdzałem co i jak no bo przecież nie będę się rozbierał zimą. Otrzepałem się i pojechałem dalej podziwiając tą naszą piękną polską zimę;-) Po wyjechaniu z lasu znów mną zarzuciło. No nie wierzę przez trzy lata jedna gleba z przypadku, a tu jeden zimowy wypad i tyle niebezpiecznych akcji. Nie ma bata jade do domu bo jeszcze z pół godziny i nie wrócę lub wrócę bez głowy;-) W domu sprawdzam co i jak. Ręka odarta, ramie spuchnięte, a mnie czeka jeszcze 8 godzin fizycznej pracy. Życie! We wtorek odpuszczę se rower, ale w środę kto wie;-)

Foty:
Lubię takie widoczki
Lubię takie widoczki © rolnik90
Z tej górki za bardzo się rozpędziłem
Z tej górki za bardzo się rozpędziłem © rolnik90
Miejsce gleby
Miejsce gleby © rolnik90
Zimowy Las
Zimowy Las © rolnik90

Kategoria do 25 km

maniek1981
| 21:46 środa, 18 stycznia 2017 | linkuj Panie - bo zimą w takich warunkach to z górki jeździ się powoli, a zapierdala po płaskim :D A tak poważnie, to wracaj do pełni sił :-)
rmk
| 17:41 środa, 18 stycznia 2017 | linkuj Lód pod śniegiem to jak ciepłe piwo. Niebezpieczna i zupełnie zbędna sprawa.
| 22:26 wtorek, 17 stycznia 2017 | linkuj Uważaj na siebie, bo będziesz musiał zmienić ksywę na "Glebnik" :)
19Piotras85
| 19:42 wtorek, 17 stycznia 2017 | linkuj Browar byś chlapnął to nic by Tobą nie mojtało. No poza browarem
grigor86
| 18:44 wtorek, 17 stycznia 2017 | linkuj Mógłbym Cię prosić, abyś bardziej uważał jadąc po śliskim? Lód to nie żarty Rolnik :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bedza