Pierścień Rowerowy Dookoła Poznania Nocą

Sobota, 20 sierpnia 2016 · dodano: 29.10.2016 | Komentarze 5

W 2014 roku pierwszy raz przejechałem trasę pierścienia wraz z moim towarzyszem Łukaszem i to rowerem trekingowym! Szlak ten na tyle nam się spodobał, że postanowiliśmy w 2015 roku go powtórzyć z tym, że w odwrotnym kierunku;-) By nie było nudy plan tegoroczny zakładał objazd nocny.

Spotkaliśmy się w Tulcach i po krótkich zakupach w Żabce ruszyliśmy w trasę. W Gowarzewie zaliczyłem pierwszą glębę w tym roku. W skutek braku komunikacji zderzyliśmy się. Mi oczywiście nic się nie stało, cały impet przyjął na siebie Łukasz i jak zwykle się poodzierał;-) Pierwszą drogę polną zaliczamy przed Kostrzynem. Mimo dobrych czołówek jedzie się gorzej niż za dnia. Nogi mamy jakieś z betonu, męczymy się, jedzie się ciężko i tak aż do Dąbrówki Kościelnej.

W miejscowości tej robimy pierwszą przerwę na jedzenie. Jak się okazuje pauza ta ma na nas mega pozytywny wpływ. Zyskujemy nowe siły i dalej jedzie nam się już bardzo dobrze. Za Zelonką spotykamy duże stado danieli - grubo ponad 20 sztuk. Ciekawe to było doświadczenie gdy w totalnych ciemnościach widzisz tylko świecące się oczy tak sporego stada. Przez całą puszczę jedzie się wyśmienicie, bezstresowo. W końcu docieramy do Biedruska gdzie robimy fotki przed pałacem. Omijając poligon przez który legalnie można jechać tylko za dnia docieramy do Suchego Lasu gdzie na stacji benzynowej robimy przerwę na ciepłą kawę.

Przerwa kolejny raz dobrze na nas podziałała. Jednak zaczęło nas martwić coraz bardziej zachmurzone niebo. Przed Lusowem zaczęło padać. Prognoza nie zostawiała złudzeń miało być gorzej i było. W tym miejscu postanowiliśmy przerwać wyprawę i wrócić do domu najkrótszą drogą. Mimo niekorzystnych prognoz cieszę się, że podjęliśmy wyzwanie i objechaliśmy większą część pierścienia noca jako pierwsi wśród bajkstatowych znajomych;-)

Poznań nocą również okazał się fajny dlatego niczego nie żałuję. Z Łukaszem rozstałem się przy rondzie Rataje. Dalej każdy ruszył solo w swoja stronę. Chwilę po tym padła mi czołówka. Jazda w ciemności przez las pomiędzy Maltą, a Kobylepolem była sporym wyzwaniem, ale jakoś dałem radę. Aż do domu towarzyszyła mi mżawka. Noc jedna była na tyle ciepła, że cały czas jechałem ubrany na krótko.

Trasa: tutaj

Wschód Słońca © rolnik90
21082016

rolnik90
| 17:59 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj Nieświadomie wprowadziłem was w błąd. Oczywiście trasa jest z sierpnia. Data już poprawiona, pozdrawiam;-)
kamilzeswaja
| 19:48 niedziela, 30 października 2016 | linkuj Jesteś hardkorem.
| 11:08 niedziela, 30 października 2016 | linkuj Pomysł wycieczki i wykonanie zacne, ale faktycznie - czy to na pewno relacja "bieżąca"? Bo coś za bardzo na letniaka się na fotach prezentujesz :)

Pozdro!
anetkas
| 10:32 niedziela, 30 października 2016 | linkuj Gratuluję jazdy w połowie października, w nocy na krótko. Szok :)
Zasraniec | 05:20 niedziela, 30 października 2016 | linkuj "Z Łukaszem rozsralem się przy rondzie Rataje." - W mordę jeża, nieźle musiało być to rondo zasrane :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ioslo