Łowca Burz (Nie Wcale nie Zmokłem;-)

Wtorek, 31 maja 2016 · dodano: 09.06.2016 | Komentarze 2

Miałem jechać do Lednickiego PK, ale zaczęło się chmurzyć. W sumie burze na ten dzień były zapowiadane. Więc postanowiłem, że pojadę bliżej czyli do PK Promno. W zasadzie do Iwna jechało się bez zarzutu. Martwiło mnie jedynie to, że jadę w stronę słońca, a chmury i tak mnie gonią. Przed Kociałkową Górką widziałem jak parę metrów przede mną pada, a na mnie nie. Tak się zapatrzyłem, że mnie dorwało. Nie wiedziałem gdzie się schować. Na szczęście wypatrzyłem ambonę i tam się skryłem. Przez chwilę nawet grad walił. Dobrze, że nie na mnie;-) Gdy tylko przestało padać ruszyłem w drogę powrotna do domu. Niestety źle to zrobiłem. Powinienem zapieprzać ile sil w nogach, a ja se spokojnie jechałem i fotki robiłem;-) I przed Trzekiem znów mnie dorwało. Schronienie znalazłem w przystanku rowerowym. Burza zrobiła się konkretna, dobrze, że jej centrum było dalej. Tym razem czekanie było wiele dłuższe. Gdy deszcz się uspokoił ruszyłem w stronę domu, ala tym razem ostro z werwą. Gdy minąłem Nagradowice znów jebło i to konkretnie! Jednak teraz to już miałem w dupie i tak bylem cały mokry! W tym ulewnym deszczu wróciłem do domu. Wkładka w spodniach tak nasiąkła wodą, że czułem jakby 5 kilo warzyła. Z butów to się wylewało litrami. Normalnie armagiedon, a miało być tak pięknie;-)