Burger Tour - Food Patrol Poznań

Poniedziałek, 18 kwietnia 2016 · dodano: 22.04.2016 | Komentarze 1

W Śremie się zawiodłem, więc by zrekompensować straty udałem się do miejsca w którym w październiku 2013 roku rozpocząłem swoją przygodę z burgerami. Czyli do znanego i lubianego Food Patrolu. Jest Poniedziałek, musiałem dłużej zostać w pracy, ale czas na krótką pętelkę znajdę. Wspomniana burgerownia ma trzy food trucki w Poznaniu. Postanowiłem, że pojadę do tego na parkingu Selgrosa przy rondzie Starołęka. Będąc na miejscu zamówiłem burgery: Mimol i Delgado. W pierwszym znajdziemy: jasną bułkę, wołowinę 150 g dobrze wysmażoną, sałatę roszponkę, ser mimolet, czerwoną cebulę, pomidora i sos miodowo-musztardowy. W drugim natomiast jest: jasna bułka, wołowina 150 g średnio wysmażona, rukola, oliwa truflowa, ser wędzony, karmelizowana czerwona cebula i pomidor. Już po 10 minutach burgsy były gotowe:-) Najpierw zabieram się za Mimola. Niestety zamiast sosu musztardowo miodowego otrzymuje sos duński. Na szczęście dobrze współgra on z reszta dodatków. Bułka wypiekana jasna jest pierwsza klasa, mięso bardo dobre, sałata robi swoje. Poprawny burger, polecam na pierwszy raz dla tych którzy jeszcze nie próbowali;-) Delgado natomiast to poezja dla podniebienia. Subtelna hybryda smaków:-) Ostrawa roszponka idealnie łączy się z słodkawą karmelizowaną cebulą, a ser wędzony z mięsem. Oliwa truflowa ma fajny aromat i nadaje to "coś". Każdy kęs sprawia przyjemność. Przyznam, że Food Patrol nigdy mnie nie zawiódł dlatego polecam to miejsce każdemu:-) Najedzony i spełniony wróciłem do domu:-) A trasa wyglądała tak:

Mimolet
Mimolet © rolnik90
Mimolet środek
Mimolet środek © rolnik90
Delgado
Delgado © rolnik90
Delgado środek
Delgado środek © rolnik90
Kościół w stylu norweskim w Krzesinach