Burger Tour - Rebel Street Burger Śrem

Poniedziałek, 4 kwietnia 2016 · dodano: 11.04.2016 | Komentarze 3

Moje własne autorskie wyprawy to:
Piwna Turystyka Rowerowa
Lapidaria, Zapomniane Cmentarze Wielkopolski
#Po Piwko
A skoro oprócz roweru i piwa bardzo lubię burgery pora na nową kategorię czyli: Burger Tour;-) Jest poniedziałek, jestem po pracy, popołudnie mam wolne więc jadę. Trasa prawie 100% asfalt więc wybieram rower trekingowy. Do Śremu docieram przez Kórnik, Błażejowo, Kaleje i Tesiny. Cel mojej wizyty znajduje sie na ul. Powstańcow Wielkopolskich 7G/L. Lokal bardzo ładny, wbijam do środka i składam zamówienie. Wybór pana na Orange gdzie mam: ciemna bułkę, rukolę, pomidor, ser mimolet, cebulę, wołowinę 150 g dobrze wysmażoną i sos miodowo musztardowy Drugi zamówiony burger to Western w którym znajdziemy: Jasna bułkę, sałatę lodową, pomidor, cebulę, 2x bekon, ser (chyba cheddar), wołowinę 150 g średnio wysmażoną i sos BBQ.
Burgery dostaje po 18 minutach. Na pierwszy ogień idzie Orange. Liczę w smaku na fajny misz masz. Niestety zawodzę się. Mięso dobrze wysmażone, ale jakieś jałowe. Rukola spełnia swoja rolę (nie przeszkadza), sera nie czuje w ogolę, a sos mimo że własnej roboty jest słabo wyczuwalny. Na domiar złego z pomidora nie wycięto mi białego środka. Trochę skonsternowany zabieram się za Western-a. Jest lepiej, sałata lodowa fajnie chrupię, bekon w porządku. Mięso niestety nadal dziwnie jałowe, ale za to wysmażone w punkt (średnio) tak jak najbardziej lubię;-),sos rownież średni. Drugi burgs lepszy, ale nadal daleko mu do burgerów z Podzamcza czy Food Patrolu - miejsc które najczęściej odwiedzam. Oczekiwałem dużo więcej - lekko się zawiodłem. Po konsumpcji wbijam jeszcze na Śremski stary rynek, robię foto i zawijam się na chatę. Powrót przez Zbrudzewo, Czmoniec gdzie nawiedziłem cmentarz ewangelicki, Radzewo, Konarskie i znów Kórnik.