Ze Specjalną Dostawą Do Piotrasa

Poniedziałek, 14 września 2015 · dodano: 15.09.2015 | Komentarze 5

Zacznijmy jednak od początku:

Na profilu facebook browaru Jan Olbracht Browar Rzemieślniczy przeczytałem: "White IPA rozlana i już wyjeżdża do piwnych sklepów, pubów, hurtowni i do Intermarche w całym kraju!" Bardzo mnie ta informacja zaciekawiła więc wsiadłem na rower i pojechałem do Kórnika sprawdzić czy owe piwo w owym markecie się znajduję. White IPA akurat nie było, ale za to zastałem na miejscu wcześniejsze piwo z tego browaru czyli Belgian Pale Ale. Oprócz tego były dostępne: Steve - American Lager i Albert - American Weizen z Browaru Wąsosz; Witbier, Jasne Pełne i Kłos Wielozbożowy z Browaru Kormoran; Rycerz - Jasne Pełne, Darz Bór - Wędzone i Surfer - Pszeniczne z Browaru Gościszewo. Naprawdę byłem tym faktem zaskoczony, nie spodziewałem się tylu fajnych piwek w tym francuskim markecie.

Wracając przypomniałem sobie, że nie wypłaciłem kasy w bankomacie dlatego pojechałem do Szczepankowa wypłacić hajs. Stamtąd udałem się do domu. Wziąłem pakunek i obrałem kierunek na Sarbinowo do Piotrasa. Poprosił mnie on bym kupił mu ciekawe piwa rzemieślnicze, a ja jako fachowiec w tej dziedzinie nie mogłem mu tego odmówi;-)
Na miejscu pokręciliśmy trochę bajere, opowiedziałem mu o dostarczonych trunkach. Umówiliśmy się na wspólne kręcenie po czym wróciłem do domu. Mam nadzieję, że piwa będą mu smakowały. Jak spróbuje wszystkich może podzieli się wrażeniami.  PozdRower:-)

Fontanna Kórnik
Fontanna Kórnik © rolnik90
Nowy Odcinek Promenady Kornickiej
Nowy Odcinek Promenady Kornickiej © rolnik90
Zacne Piwa
Zacne Piwa © rolnik90

Kategoria do 100 km

z3waza
| 07:50 czwartek, 17 września 2015 | linkuj W tym Kórniku to jakiś fajny ten intermarche - w Swaju nie ma takiego wyboru.
rolnik90
| 20:26 środa, 16 września 2015 | linkuj Jak z Wielkopolski to coś z Browaru Szałpiw, obecnie polecam piwa: Kociamber w stylu American Pale Ale lub Kejter w stylu American Amber Ale. Zaś z Browaru Amber możesz mu kupić piwa z serii Po Godzinach: Altbier lub AIPA;-)
rmk
| 20:00 środa, 16 września 2015 | linkuj Moj szwagier to piwny smakosz, doradź mi czym mam go zaskoczyć. Coś z naszego regionu, z wielkopolski. On jest wielkim fanem browaru amber jeśli to coś pomoże :)
rolnik90
| 15:37 środa, 16 września 2015 | linkuj Promenada to świetna inwestycja malowniczego miasta Kórnik, a zestaw piwny to ścisła polska czołówka:-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piewy