Jeziora Babskie, Lednickie, Biezdruchowo i inne

Czwartek, 30 lipca 2015 · dodano: 04.08.2015 | Komentarze 1

Nasycony PK Promno postanowiłem wybrać się nad tzw. Jeziora Babskie czyli Jezioro Baba, Cyganek, Ósemka i Ula. Nigdy tam wcześniej nie byłem więc ostatni dzień urlopu postanowiłem wykorzystać by to zmienić;-) Jak się okazało są to świetne tereny do jazdy MTB. Uświadczyłem ciekawych widoków, a dzięki ścieżką wydeptanym przez wędkarzy wszystkie jeziora prócz Ósemki można objechać w około tuż przy brzegu co oczywiście uczyniłem:-)
Z Jezierc wybrałem się nad Jezioro Lednickie zobaczyć ładną plażę w Lednogórze. Jest tam tak ładnie i czysto, ze w jakiś upalny dzień na pewno przyjadę tu wykąpać się w jeziorze.
A że bardzo lubię jeziora to zamiast wrócić do domu na obiad pojechałem jeszcze do Pobiedzisk nawiedzić swoją obecnością Jeziora Bezdruchowo, Małe i Dobre. Po drodze zatrzymałem się przy wiatrakach w Moraczewie. Swoją droga te wiatraki to fajne miejsce na plenerowe zdjęcia ślubne;-)
W PK Promno jechałem obok Jeziora Drążynek które licząc jezioro Iwno było dziś moim dziesiątym:-)
Kolejny udany mocno terenowy wypad. Ślad gps nie cały ale na szczęście się zapisał: Endomondo
Cóż: Pozdrawiam wszystkich odwiedzającym mojego bloga:-)
Aha: zapomniałem dodać że dzięki temu wpisowi drugi miesiąc z rzędu przekroczyłem 1 tys. km na rowerze. Czuje bluesa, a wy?

Fontanna w Klaszczewie
Wiatrak Tył © rolnik90
Oto i ja:-p
Oto i ja:-p © rolnik90
Nie wiem jak to się nazywa, ale musi być zajebiste