Tysiąc w czerwcu! i Zapowiedz "Nad Morze"

Wtorek, 30 czerwca 2015 · dodano: 01.07.2015 | Komentarze 5

Malata, Biedrusko i Bolechowo.
Pewnie taki byłby tytuł wpisu gdyby nie wyjątkowe okoliczności;-) Pierwsza okoliczność to tak, że w czerwcu przekroczyłem 1000 km na rowerze, a dokładnie uzyskałem 1008,9 km co jest moim rekordem ever w jeden miesiąc. Nigdy wcześniej nie ukulałem tyle kaemów w 30 dni. Nie ukrywam że bardzo się z tego cieszę:-) Mam nadzieję że będzie mi dane zrobić kiedyś 1500 km, a może nawet 2000 km w miesiąc.

Drugą wyjątkową okolicznością jest to że lipiec zaczynam od bardzo mocnego depnięcia. W piątek trzeciego lipca wraz z kumplem z pracy Łukaszem vel Łańcuch jedziemy nad polskie morze!:-) Całą trasę (około 300 km) mamy zamiar pokonać na jeden raz, jadąc głównie w nocy. Plan jest taki: wyruszamy w piątek o godzinie 18 spod swoich domów. Spotykamy się o godz 19 przy jeziorze Maltańskim koło Poznańskiego Węzła Rowerowego i dalej wspólnie kręcimy do Kołobrzegu jadąc przez m.in. Oborniki, Czarnków, Trzciankę, Wałcz i Złocieniec. Nad Bałtyk mamy zamiar dojechać około godziny 10 rano w sobotę.

Plan jest zacny, trzymajcie kciuki żeby wszystko się udało.
A jeśli ktoś jest chętny trochę nas odprowadzić to zapraszamy o godz. 19 nad jezioro Maltańskie. Z Poznania wydostajemy się ulicami: Krańcową i Gdyńską następnie jadąc przez Koziegłowy, Owińska, Bolechowo itd.

A wczorajsza trasa wiodła prze dobrze mi znane tereny. Ogólnie chciałem sprawdzić drogę z Biedruska do Maniewa, ale okazało się, że jest to droga przez poligon. W tygodniu na pewno nie można nią jechać więc nie ryzykowałem np. mandatu i zawróciłem.
Zdjęcie zrobiłem tylko jedno gdyż nie miałem weny i w zasadzie ile razy można fotografować to samo;-)
PozdRower

Kategoria do 100 km

rmk
| 15:16 czwartek, 2 lipca 2015 | linkuj Bobiko - jak będziesz jechał do Gdańska to daj znać. Może pojadę z Tobą, jeśli można oczywiście ;)
| 15:15 czwartek, 2 lipca 2015 | linkuj O kurde. Ja też jadę z piątku na sobotę nad morze, do Kołobrzegu. Jadą ze mną jeszcze dwie osoby, obie z bikestats ale na razie bez nazwisk będę pisał ;))
Z tym, że my chcemy się spotkać o północy w Szamotułach i na lajcie dojechać po południu do Kołobrzegu. Może pojedziemy razem??
Napiszę więcej na priv.
bobiko
| 21:55 środa, 1 lipca 2015 | linkuj Fajna trasa, tez mysle o tej trasie ale to w siepniu. niebawem lece na Gdańsk ;)
| 20:27 środa, 1 lipca 2015 | linkuj Tysiaka gratuluję - rozkręcasz się z miesiąca na miesiąc :)

Udanej wycieczki życzę. Chętnie bym pokibicował, ale będę w drodze na wesele wtedy.
JPbike
| 18:32 środa, 1 lipca 2015 | linkuj Powodzenia w dojechaniu nad Bałtyk !
Ja na koncie mam trzy takie wypady, raz samotnie i w deszczu, raz z szosonami w nocy (avs ponad 30 km/h), raz z sakwami i też w nocy :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa geipo