Miasto Poznań, Biedrusko, Owińska

Sobota, 2 maja 2015 · dodano: 02.05.2015 | Komentarze 5

Ruszyłem w trasę nieprzygotowany. Plan był taki: z nad Malty przez miasto szlakiem zielonym (Transwielkopolska Trasa Rowerowa - odcinek północny) dojechać do Złotnik. Dalej przez poligon Biedrusko, Owińska itd., wrócić nad Maltę i do domu.
Wyruszyłem po 9 rano. Szybko dotarłem na most św. Rocha. Niezbyt przyjemnie zrobiło się, gdy wjechałem na kostkę brukową koło starego rynku, ale jakoś dałem radę. Przedarłem się przez miasto i dotarłem na Golęcin, gdzie nigdy wcześniej nie byłem. Tak, jak nigdy nie byłem nad Rusałką i Strzeszynkiem, swoją droga ładne jeziorka;-) Po małej pomyłce dotarłem do Złotnik, dalszą drogę już znałem. Na terenie poligonu zaliczyłem kolejny opuszczony cmentarz. Ogólnie byłem pod presją czasu, chciałem zdążyć do domu na mecz finału Pucharu Polski. Dlatego zapomniałem o opuszczonym kasynie w Biedrusku i cmentarzu ewangelickim w Owińskach. Cóż odwiedzę to następnym razem. Resztę ciekawych przystanków zaliczyłem, co oczywiście oddają zdjęcia i mapa. Marny ten opis, ale jakoś nie mam weny na pisanie.

Pomnik Armii Poznań
J. Strzeszynek © rolnik90
Przed Poligonem
Przed Poligonem © rolnik90
Nigdzie gdzie nie mogłem nie właziłem:
Nigdzie gdzie nie mogłem nie właziłem: © rolnik90
Czytelny nagrobek © rolnik90
Cmentarz parafii Chojnica Morasko
Cmentarz parafii Chojnica - Morasko © rolnik90
Grób sprzed ponad stu lat