Pierwsza Wiosna Tej Zimy;-)

Wtorek, 13 stycznia 2015 · dodano: 15.01.2015 | Komentarze 1

Piękna wiosenna pogoda, 10 stopni na termometrze. Ładnie świeci słonko. Już w pracy myślę o tym by wyruszyć i pokręcić po okolicy.
W domu obiad, czas dla żony i dlatego wyruszam, gdy słońce już jest nisko. Z Krzyżownik kieruję się do Tulec, trochę przeszkadza mi wiatr, dalej jadę drogą serwisową przy A2 i docieram do lasu. Tam śmigam po błocie, rożnych górkach, nierównościach i wzniesieniach, obok przewróconych drzew przez niedawną wichurę, jest ciężko, ale fajnie;-) Następnie udaje się na poznańskie Spławie, które całe przejeżdżam ścieżką rowerową, a na ul. Ostrowskiej wjeżdżam na chodnik, bo ruch samochodów jest bardzo duży. Robię krótki postój w Lidlu, wracam przez Szczepankowo z powrotem do Tulec, stamtąd kieruję się drogą polną do Komornik i do domu.
Krótki, ale fajny wypad. Zastanawiam się tylko, dlaczego nie wziąłem aparatu, ponieważ telefonem bez lampy po zmroku zdjęcia nie zrobię. Na domiar złego nieopatrzenie wyzerowałem licznik, dlatego liczba km i czas są podane z pamięci i mogą trochę odbiegać od rzeczywistych osiągnięć.