• Temperatura -3.0°C

KRZ - Malta - Transwielkopolska - KRZ

Wtorek, 30 grudnia 2014 · dodano: 30.12.2014 | Komentarze 0

Korzystając z wolnego gdzieś trzeba jechać, myślałem nad Rogalińskim Parkiem Krajobrazowym, ale czas jak zwykle ogranicza i obiecałem żonie, że pojadę poszukać jej czapki, którą wczoraj zgubiła w Tulcach. Żona zadowolona, bo czapka się odnalazła;-) następnie przez Szczepankowo udałem się na Franowo do Food Patrolu na moje ulubione burgery:-) Tym razem zamówiłem jednego, konkretnie był to Bolt, w skład którego wchodzi: klasyczna pszenna bułka, rukola, ocet balsamiczny o smaku cytrynowym, mięso 100% wołowiny - 150g, ser żółty (najprawdopodobniej cheddar), grillowana czerwona cebula, pomidor oraz kiwi. Oj smaczny był, polecam!
Podczas gdy burger był przygotowywany zrobiłem rundkę pod Browar Lech i z powrotem, po zjedzeniu jadąc ulicami wybitnie nie rowerowymi Szwajcarską, Dymka i Baraniaka udałem się nad Maltę pod Drogowskazy Poznańskiego Węzła Rowerowego skąd ruszyłem do domu szlakiem zielonym, czyli Transwielkopolską Trasą Rowerową, odcinkiem południowym, który przebiega przez moja miejscowość. Endomondo niestety kolejny raz zgubiło sygnał GPS i trasa urywa się w Poznaniu na ul. Bobrownickiej, a może to wina kiepskiej jakości telefonu...