Jezioro Skrzyneckie Duże, Kórnickie, Bnińskie, Raczyńskie

Poniedziałek, 28 kwietnia 2014 · dodano: 01.05.2014 | Komentarze 0

O 6 rano zawiozłem żonę na przystanek, ja do pracy dopiero na godz. 14, spać mi się nie chciało więc pomyślałem o jakimś małym wypadzie, dopompowałem koła, spakowałem śniadanie i ruszyłem w stronę Kórnika. Pogoda tego dnia była kiepska od godz 8 niebo praktycznie ciągle zachmurzone, słońca nie było widać. Z lekkiej i przyjemnej przejażdżki zrodziło się aż  80 km a przede mną jeszcze 8 godzin w pracy, ale nic dałem rade;-)
 Dokładnie objechałem Zaniemyśl jak na wieś jest to bardzo ładne miejsce, dużo zobaczyłem, szczególne uznanie za kładki wędkarskie których było mnóstwo i większość prezentowała bardzo wysoki standard, miały uliczki ławki, podpórki na wędki, wypas;-)
 Jezioro Skrzyneckie Duże

Pomnik Powstańców Wielkopolskich © rolnik90
Droga Majdany - Zaniemyśł
Droga Majdany - Zaniemyśł © rolnik90

Zasmucił nie widok w Błażejewku obraz nędzy i rozpaczy, jedna z plaż zarośnięta trawą, rozwalające się domki, nie ścięta trawa, rozwalone ławki, odpadający tynk, niby w sezonie się tam coś odbywa, ale ja chyba nawet za darmo bym się nie zdecydował tam na nocleg, miejsce wygląda na opuszczone.