Pola Lednickie - Drugie 100 km w Tym Roku

Niedziela, 13 kwietnia 2014 · dodano: 14.04.2014 | Komentarze 1

Jak mówiłem tak zrobiłem, Wraz z kolegą o pseudonimie Łańcuch wybrałem się nad Jezioro Lednickie pod bramę Rybę, Bramę III Tysiąclecia. W końcu miałem kompana lecz pogoda tego dnia zostawiała wiele do życzenia, było pochmurno i kropił deszcz, ale co to dla nas, rowerowi zapaleńcy dadzą radę. Ja na treku kola 28 a Łukasz na MTB koła 29, trzy razy zostawił mnie w tyle ale źle nie było. Wyruszyliśmy chwilę przed godz. 11 spotkaliśmy się w wsi Dachowa i dalej jechaliśmy razem:) czas ograniczał, a właściwie moja żona;-) wiec tempo było w miarę szybkie:)
Pierwsze foto na trasie wieś Sanniki
Ku Pamięci
Już blisko celu
Już blisko celu © rolnik90

na Miejscu

Tu rodziła się historia Polski!

Jezioro Lednickie
Jezioro Lednickie © rolnik90
Kowka w Pobiedziskach
Kowka w Pobiedziskach © rolnik90
Trasa mniej więcej wyglądała tak:

Mimo pogody trasa się udała, szkoda że nie objechaliśmy jeziora w około, ale na pewno jeszcze będzie okazja, ogólnie wiatr z powrotem był niemiłosiernie mocny, ciężko się jechało. Przed samymi Krzyżownikami złapał nas mega intensywny minutowy deszcz po czy wyszło słońce, no masakra. Zmęczeni ale mega zadowoleni dotarliśmy do domu:-) Satysfakcja była i to się liczy!